torsdag 1 oktober 2009

Feelings...

Känslor.
Ibland kan man känna sig ensam, ibland kan man känna sig älskad. Men det värsta är väl ändå att känna sig övergiven?
Bli bortvald så att säga.
Det är inte kul. Tänker inte gå in närmare på det just nu... Men så ni vet därute! ;)


Jag har bestämt mig idag för att bara ta det lugnt. Mår tjyvens just nu och har gjort så hela dagen. Så jag hoppas kunna lägga mig i soffan å vila lite inför helgen. Så man är ung & frisk till fredagen! :)
Vad jag ska göra då vet jag inte… Jugge jobbar dag både lördag å söndag, så så sent blir det nog inte för honom.
På lördag är jag lite sugen på att åka ut på träffen i Barkarby faktiskt. Ska nog ta mig en rövare själv, eller om nån i landet kanske hör av sig. Vi får se! :P
På fredag kommer även min mor ut med palt till mig <3 Det ska bli smaskens! Och riktigt skoj att få träffa kära mamma igen. Nu var det sådär längesen igen…

Sen ska jag även försöka hinna över en sväng till Åsa å Jennifer också. Det hade även varit roligt om man hade haft tid å lust att köpa ett par byxor, en jacka å kanske en tröja också. Men det får vi se hur det blir med ;) Jag ska ha tid å ork för det å! Å nu skenar jag lite…


Men du, tänk efter lite hur du har det i livet. Är det någon speciell du tycker om så ta hand om den personen, man vet aldrig vad som händer i morgon, eller vidare i livet. Jag vet bara att det faktiskt är viktigt att säga vad man känner! Man ångrar ju bara de saker man aldrig gjorde, eller saker man aldrig sa!


/ Bo- Bo

2 kommentarer:

malin sa...

Hej!!!
Jag har all tid i världen nästan iaf:) väntar bara på den dan du ringer och säger att du har tid att träffas. :) Det va ju rätt länge sen nu. Kram

Ammi sa...

Jag är lessen för mitt klumpiga mail till dig.. SKriver/talar jag utan att tänka och då blir det fel. Jag är inte dum, har bara lite tankesvårigheter. Hoppas du vet att du är SÅ viktig för mig!!

Jag tror att vissa känslor kan förvirra mig just nu, har inte känt så här på över två år.. Svårt att hantera :oP

Men jag älskar dig tjejen! Bara så du vet! Och du, jag finns bara ett samtal iväg om det är nåt, det vet du va?

Puss å kram!