söndag 25 oktober 2009

Helgen!

Jag har haft en såå rolig helg :) Väldigt överaskande å inte alls som jag trodde den skulle bli. Men vad gör det när det blev bra? :)

I fredags när jag kom hem så åkte jag å Juggen till garaget direkt och lämnade av våra två mini motosar i garaget och böt lampor på passaten.
Därefter åkte vi hem direkt, stannade bara å handlade lite fort på vägen.
Jugge for å jobba å Danjul kom över vid 20 tiden.
Vi åt tacos, snackade en massa skit, spelade Forza 3, åkte lite R32 å såg stora vildsvin, skrämde livet ur varandra å ja... hade kul :)
Kom i säng strax efter 03 och vaknade av klockan som ringde vid 11...

Sprang ivög till nagel tanten å gjorde mig fin igen :P
Efter det åkte jag å Jugge förbi Net on Net å handlade mer prylar till pappas installation av dator och vidare mot SCF i Alvik.
Där mötte vi upp Danjul och sen gick vi in.
Det var en stor besvikelse. Lokalen var jätte liten och väldigt tråkig.
Tycker det är synd att det är såhär när SCF ändå gör nåt bra. Jag menar, ta bort dom från kartan. Vad har vi då kvar? Inte mycket inte... bara att hoppas att de tar åt sig av kritiken å gör nåt åt saken innan det går i konkurs. Eller så har dom redan gjort det å detta var det sista som hände?

Nåväl, vid 18 tiden åkte Jugge mot jobbet å jag å Danjul for vidare mot mitt jobb å mötte upp Ammi å Jonas där. Vi handlade lite på Coop å sen for vi hem till mig å gjorde mat.
Grabbarna lirade lite xbox å jag å Ammi gjorde mat.
Sen blev det lite vin och färgning av hår ;)
Vi avslutade kvällen med en promenad med Loppan, sen film x 2 :)
Blev "orphan" och " G-Force".

Tror jag kom i säng runt 03,30, men va fan, man vred ju tillbaka klockan en timme då så det gjorde ju inget :) Hehe!

Vaknade vid 12 tiden idag, lagom trött å la mig å såg ett avsnitt av "Mammas pojkar".
Sen bar det av mot pappsen där vi har spenderat eftermiddagen med mat å dator installation.
Nu e Jugge på jobbet igen å jag e hemma själv. Ska ut med Loppan nu, sen duscha, sen fixa matlådan. Sen bums i säng då man ska upp i ottan imorrn *gäsp*

Vi hörs!

Inga kommentarer: