söndag 4 oktober 2009

Some days just....

Vaknade imorse vid 7-8 tiden av att Jennifer ringde.
Det visade sig att de var på väg in till Bagarmossen med Betzy. Hon hade krampanfall,feber, andades konstigt och de trodde verkligen inte att hon skulle överleva tills de kom fram.
Jag fullkomligt kastade på mig de kläder jag fick tag på och körde riktigt fort dit!

De tog in henne på en gång och de visade sig hennes kalk värden var helt fel.
Det lägsta man bör ha är 1,12. Hon hade 0,5...

För att göra lång historia kort så efter många visor fram och tillbaka så vet vi nu på kvällen att hon mår lite bättre och troligtvis får komma hem imorgon. Dock får hon inte dia sina unga nå mer eftersom de snor allt kalk.

Har haft en omtumlande dag med mycket i det... Tycker så synd om min kära kusin Åsa. Älskar henne som min syster och önskar jag kunde göra mer för henne...
Det tär på mig att jag inte kan göra allt jag vill....

Jag är ju sån som person, de som kommer mig nära kan jag göra precis vad som helst för....

Som sagt, helt galen dag... kan inte ens skriva hälften vad som hänt och vad som inte hänt...
Men jag sitter nu hemma å väntar på att älsklingen ska komma hem. Vi har inte träffats mycket alls denna helg. Kanske 2-3 timmar som max. Men nu när han kommer ska jag få njuta några timmar till innan det e dags att sova...

Hoppas er söndag har varit bättre än min!
Ta hand om dig :)

Inga kommentarer: