lördag 3 oktober 2009

Party all night long

Tjing Tjong :)

Äntligen är det lite dåligt väder här i svealand! Haha!
Vaknade imorse vid 07,30 av ett sms som mamma skickade, lyckades dock somna om och vaknade igen runt 9 och skuttade då upp efter att ha legat och sträckt mig ett tag!

Jag klädde på mig och gick ut med Loppan, sen efter det när vi väl var inne igen gjorde jag iordning lite frukost och funderade på vad jag skulle göra med denna dag.
Jag kom fram till att jag skulle åka förbi Kappahl å se om de hade nåt fint inne.
Dock när jag väl kom dit så vände jag i dörren av olika skäl. Tänkte då åka förbi Åsa å hälsa på där å se valparna! Men när jag kom dit så var hon å Kristian i full färd att ge sig ut i skogen å plocka svamp! De undrade om jag inte skulle följa med, men va fan?! Det e ju iskallt ute! Brr! Nä, ingen lust alls...

Satte mig då i bilen igen å körde sakta hemåt, men då kom jag på att jag skulle ta mig till skärholmen och leta en jacka :)
Nu e jag hemma igen, å det blev mer än en jacka. Hittade även ett par ascoola byxor, en skön tröja, lite accessoarer, och en jacka som sagt. Det e lite ny stil faktiskt. And I like it! Äntligen kan man börja ha saker som man faktiskt vill ha på sig, och inte bara för att man måste :P

Så ikväll, ska ut med bambi gänget, Tomas, Mio och några till på "Grodan". Vet inte om nån varit där? Är det bra?
Hur som, ska ut med dom ikväll å det ska bli skoj :D Ska dock vara nykter så jag kan ta mig hem sen, men det blir kul ändå! Hoppas de har så man kan köpa en red bull eller så, då blir det P A R T Y!! :D :D

Haha, tänkte kasta på mig nya outfit, å kanske, kanske mina nya dojjer oxå ;)
Kanske man platsar bland alla stockholmare!? :D
Hehe...

Nu ska jag gå ut med hunden igen i regnet, sen blir det "Lipstick Jungle" kl. 16 och därefter vet jag inte vad som händer. Kanske åka en snabbis till Åsa igen, eller börja göra mig iordning inför kvällen. Får hoppas mitt öga inte rinner så mycket dock... :/ Kommer se kul ut med smink på oxå! Men jag bjuder på det :)

Puss å Kram!

Inga kommentarer: