onsdag 21 oktober 2009

Gulliga ting & annat fint :)

När jag gjorde spaghetti å köttfärssås häromdagen så fick jag till en söt hjärtgubbe :)
Skickade den då på mms till min älskling :D Haha! Gulligt va? ;)

Och en annan gullig och väldigt fin sak var en grej jag fick av Ammi idag på jobbet :)
Kan inte gå in närmare på vad det var eller så, men det värmde extremt mycket och det kom så lägligt! En tår rann nerför kinderna när jag läste det hon skrev och ja... det var liksom en rejäl "klapp på axeln" skulle man kunna säga.
:) Tack min underbara vän!!

Nu är det även officiellt. Audin är ute på annons igen! Nu hoppas jag verkligen att den blir såld och att den får komma till en bra ägare som uppskattar det arbete man har lagt ner på den!
Jag är så taggad nu att börja med golfen så det är sjukt, men ja... det kräver att S4an hittar ett nytt hem först :)

Ska nog göra ett inlägg med bara bilder på den kära S4an... Ja det ska jag..

1 kommentar:

Ammi sa...

*kramarom* Love ya girlie! <3