tisdag 13 oktober 2009

Listor

HAR DU:

- Ett förhållande: Jajamensan! Sen 6 år tillbaka...
- Bästa vän: Har nog tre riktigt nära kompisar faktiskt..
- Dejtat en av dina bästa kompisar: Hmm.... Nä?
- Blivit kär vid första ögonkastet: Haha! Jaa!!
- Fått ditt hjärta krossat: Ohh, jaa...
- Skrikit åt en lärare: Nej :P
- Kysst någon och sedan ångrat dig: Nej, varför ångra?
- Ljugit för dina föräldrar om vart du är: aa, tyvärr. Men det var längesen nu!
- Några smycken som kostat över 1000 kr: Ja, min förlovningsring kostar mycket mer än så ;)
- Snusat: Nej fy fan!!
- Rökt: Ja, har provat, men uscha!

DAGENS:

Klädsel: Svarta jeans, en svart top och en vit myskofta
Frisyr: Tofs mitt på skan´!
Låt: Ayla
Vill ha: Audi TT RS
Sjuka: Bra fråga?
Saknad: Mina hästar...
Köp: Mat på Coop
Godis: En bit tårta på jobbet
Attityd: Hell ya´!
Första tanke när du såg dig själv i spegeln i morse: wwWWAAAAhhhHH!!


FÖRSTA:

Bästa kompis: Micke på lekis
Bil: Golf Gti
Kärlek: Magnus Lindbäck
Husdjur: Kaninen "Snoppen"
Semester: Öland
Jobb: Jockey, Jägarskogen
Köpta skiva: Black Box
Piercing: Öronen, sen tungan ;)


SISTA:

Personen som smsade dig: Richie
Personen som du kramade: Jugge
Personen som ringde dig: Peter
Personen som du ringde: Jugge
Personen du sa 'jag älskar dig' till: Jugge
Filmen du såg: G.I Joe
Gången du grät: Nån vecka sen...
Måltiden: Spaghetti & köttfärssås


SKULLE DU:


Våga hoppa fallskärm: Ja fan! Bring it on! :)
Våga hoppa bungyjump: Hehe, lite klurigare, men tror det :)
Dejta någon med väldigt mycket tatueringar: Haha, japp!
Kalla dig själv lycklig: Jo, det ska jag nog göra :)
Hellre ta bilden än vara med på den: Förut var det alltid ta bilden, men nu kan jag nog vara med oxå! ;)
Kunna gråta över en kille: Klart jag kan...
Kunna gråta över en tjej: Joda...
Ljuga för någon: Alla ljuger nån gång...

Inga kommentarer: