måndag 19 oktober 2009

Trolltyg i tomteskogen :)

Hej busar!

Måndag, måndag måndag! Detta var en sånhär dag där jag gärna hade dragit täcket över huvudet å somnat om när klockan ringde. Fått ligga och gosa där under det varma täcket å slippa gå ut i kylan.
Meeeen... Icke!
Upp å hoppa och full fart ut :)
De var fult med snygga poliser här ute imorse. De gjorde lite kontroller precis utanför fönstret och det var välkommet! Synd att de inte kunde stå här på eftermiddagen å lasra istället. Det vore nåt det!! Folk kör som idioter här utanför då... :/

Annars då? Tjae... ar TOKMYCKET kö till jobbet idag, har knapt hunnit med nåt alls på jobbet idag känns det som. Har både ringt mycket och varit en massa mail.
Jobbade över till 19,30.
Det har varit svinkallt på jobbet idag, å jag hade bara på mig en vanlig kort armad top. BRR!!!
Men nu e jag äntligen hemma, har satt på mig mysbyxor å kikar lite på tv... Har även trätt på mig en fleece filt över axlarna. Behöver ju värme!! :)
Jugge e med Richie å köper A2, så jag e helt ensam hemma...

Har ju provkört nya Skoda RS CDI DSG i helgen, så jag borde nog blogga om den provkörningen oxå!
Får se om jag orkar idag, annars kommer den upp i veckan :)

Nu ska jag luta mig tillbaka å kanske göra en annons ;)

Må bäst!

Inga kommentarer: