måndag 26 oktober 2009

Live - Ännu en story kl. 15,21

E har mailen denna dag å ställer sig efter ett tag med ett av mailen i handen å säger:

" Min ruta e repig, gör en kontroll" - kunderna är bra konstiga säger hon med ett
stort eftertryck och verkligen dumförklarar kunden.

"vad ska man göra? Man kan ju inte polera den", säger hon å sätter sig ner...

Efter 2 min säger R högt till alla att hans bil blev tystare med vinterdäcken.
Då säger E :
Då kan man ju undra vad det är för fel på dina sommardäck.
Be verkstaden kontrollera dom!


MOAHAHHAHAHA!!!! Kontrollera tystheten då eller? :-) BAH!!
Jag dööör av garv. Vilken donna. Och hon säger att hon e duktig på bilar och är rätt
så präktig och extremt på om jag får säga så...

Hahha!! Aja... det gav mig dagens skratt i alla fall :-)



Tut i luren!

Inga kommentarer: