lördag 24 oktober 2009

23/10 09,09

E har just kommit till jobbet. Något lågmäld motför vad denna donna brukar vara tassar hon in å börjar jobba på sin plats.
Efter en stund frågar den rökluktande R om hur hon mår som en artighetsfras och det hela slutar med att de mastodont jämför sin huvudvärk med varandra om vilken som har haft värst.
”alltså, du skulle ha haft min huvudvärk i måndags, jag fick lägga mig på golvet”
”ja, kan tänka mig det, jag har ätit massa tabletter idag så udden e borta, man jag är fortfarande väck”
” Jag e helt off, höll på att köra in i en kille då jag fick tvärnita, för att han tvärnita. Men dt var min huvudvärk som gjorde att jag inte reagerade som jag skulle så jag fick tvärnita.”

Låter bra det där va?
STANNA HEMMA DÅ OM NI E SÅ JÄKLA DÅLIGA!!! Eller?

*dricker lite ur min morgon red bull*
Ja, jag vet. Det har blivit alldeles för många denna vecka. Och alldeles för dålig mat också. Jag skäms.
Måste fasiken sätta lite fart med det dr nu. Men ni behöver inte tro mig förens ni ser det ;) Hehe…

Inga kommentarer: