onsdag 7 oktober 2009

Bonde som söker fru och allt annat där emellan!

Hej hopp i stugorna!

Återigen sitter jag här på kvällskvisten i soffan, med laptopen brevid mig. Har just duschat och ska snart sova :)
Tänkte bara ge ifrån mig ett litet pip så ni vet att jag finns här, är det bra?

Min arbetsdag idag har varit rätt skön :) Mycket att göra, å tiden har knallat på.
Vill tacka Christian Billberg från Malmö för dagens överraskning och roliga samtal :)
Det behövde jag sådär på kvällskvisten! Otroligt skön snubbe att prata med, me like!!

Nu ska jag borsta ut håret å sen krypa ner i sängen. Förhoppningsvis har jag hunnit somna innan Juggen e hemma om en 50 minuter...

Här har ni en video på valparna från idag, Enjoy :)

1 kommentar:

malin sa...

herregud vilka söta små saker. man kan ju inte annat än att bli lite små kär i dom :)