tisdag 29 september 2009

Tyskarna invaderar!

Hahaha! Vi hade en lite "tysk revision" på jobbet idag hastigt å lustigt. Dvs det kommer några tyskar å kollar så vi gör rätt å följer deras principer etc. Det gick nog hyffsat. Var våran chef som fick det mesta skiten tror jag :)

För övrigt så har dagen varit helt ok. Har dock haft ett rinnande öga hela dagen, så nu ser jag ut som Mike Tyson efter en boxningsmatch, svullet å jävligt :P Sen har jag fått huvudvärk å känner mig allmänt tung i huvvet :P Hoppas verkligen inte att jag blir sjuk nu. Det har vi inte råd med på många plan! Vill ju vara på jobbet! :)

Idag har jag å Ammi även samlat in pengarna för kryssningen å de flesta har betalat nu, vilket är kalas! Den 30e Oktober smäller det! Då drar vi 12 sjörövare ut på havet, ska bli så jäkla skoj! Vilket röj det kommer bli :D hahahaha!!

Sitter just nu å babblar på msn med en Jocke från nyköping, han e för kul :) Vi snackar lite om nya TT RS... hehe. Vilka minnen som väcks! Ledsen att jag tjatar om det, kan bara inte rå för det...
Så.. för att gå vidare till nåt annat då å inte tjata ut er ;)

Redan tisdag, är det inte nice. Vips! Så är det snart fredag, igen! :)
Händer det nåt skoj i helgen? Undrar vad jag ska göra? Gå på bio? Handla kläder? Köra R8? Leka med kompisarna? Städa hemma? Pick one ;) Hihihi!!!

JÄVLA ÖGA!!! USch va det rinner :( Kan knappt se nåt på mitt vänstra öga :( Hoppas det går bort tills imorgon, då ere ju lill lördag å allt! Nu ska jag stänga ner här å fixa lite innan Idol börjar vid 20!
Hoppas er kväll blir super!!

Kramis!

/ Jinpa!

Inga kommentarer: