måndag 7 september 2009

Hurricane

"We´re back again, like a hurricane, we´re getting strong, and nothing will go wrong" *sjunger*

... en trallvänlig låt det där :) *öser på volymen*

Sådärja! Dag 1 denna vecka är nu officiellt avklarad! Helgen fullkomligt svischade förbi, jag ska berätta varför...

Planen var ju att vara i garaget hela helgen å smeta ihop S4an. Tji fick jag...
Efter jobbet på fredagen så mötte jag upp Juggen på Ikea i Skärholmen, där skulle vi handla spegeln som inte fanns inne sist, röda mattor och ev. nya databord.
Sagt å gjort. Men tror du inte att bordsbenen vi valt inte fanns? Vi tog reda på att de fanns några kvar i Barkarby. Så när klockan var 18,30 svischade vi mot Barkarby - helt galet.
Handlade det vi skulle och åt en bit mat på Pizza hut! Smaskens! Var ju fan ett år sen sist kom vi fram till när vi satt där :)

När vi kom hem började vi röja. Ut med allt ur data rummet å in med det nya. Eller ja.. vi kom så långt att vi han plocka ut allt å sen upp med borden. Sen gick vi å la oss trötta som få.

På lördags morgonen gick vi upp tidigt å fortsatte där vi slutade på fredagen.
Blev riktigt bra! Å efter det tog vi tag i hallen å satte upp ny hatthylla å grejer. Nu e dt fiiiiint här :) *nöjd*
Bara några rum kvar, sen jäklar!

På kvällen kom Erik, Jennie å deras dotter Emmi, samt Göte över på lite tacos å tvspel! Det var trevligt värre med en del skratt å spelande :)
Tack vänner! Hoppas vi får göra om det där snart igen!

Söndagen sov jag ut, bjöd över mams iofs, så hon skulle komma vid 11. Gick upp 10,45 :D
Ner å fixade bort lite från gårdagen å vips så kom mamma! Fikade å pratade å så dök Åsa å Jennifer upp oxå *Glad*
Vi pratade lite skit å fixade äntligen lite filmer till mamma oxå.
När hon å Åsa åkte så stannade Jennifer kvar å vi lagade CP pannkakor :D
Haha! Jugge å grannen Peter tog fram våra mini-motos å körde runt här i området! Haha, vilka leenden! Det var minsann skoj ;)

På eftermiddagen åkte vi bort till pappa å Britt å fick underbart god mat! Tusen tack! :)
Stannade till hos Åsa på vägen hem å fick nybakade morotskakor å brownies! Hehe...
Sen hem till 20 å kollade på "Ensam mamma söker". Jugge ville verkligen se det, så jag fick offra mig! HAHAHA!!!!
Trodde ni på den? ;) Det var mer han som fick offra sig för mig :D

Hehe....

Nåja, det var den helgen! Tror inte nästa blir sämre heller, har jag tur får jag träffa Ammi då oxå! <3

Ska fixa lite bilder sen, men nu ska jag ut med jycken!!

Höres!

Inga kommentarer: