torsdag 3 september 2009

Det går bra nu kompis, det går bra :)

...Eller nåt sånt?! :P
På jobbet kan jag ju inte blogga då de har spärrat blogger sidan. Å här hemma har vi inget internet! Meeeeen, nu surfar jag på bärbara och på nån annans öppna internetuppkoppling. Tack för det :D

Denna vecka har hittilss varit upp å ner! Från att ha haft hur mycket energi som helst i tisdags kväll när jag kom hem. (tro mig, jag var så jäkla effektiv å gjorde massor av nyttiga saker) till igår, där jag kom hem, mådde dåligt å gjorde inga knop alls. Inte ens mat orkade jag laga :P
Haha!

Idag har min arbetsdag faktiskt varit riktigt trevlig, dock fick jag mig en tankeställare oxå. Men det kan ju behövas ibland. Ammi å jag mailar ju varandra hela dagarna, å ja... det muntrar upp stämningen ofta :)
Just nu laddar vi inför en kryssning i slutet av oktober. Det kommer bli röj!! :D Eller hur tjejen?

I helgen ska jag å Jugge slita i garaget, vi borde nästan få bilen! Vi tänkte om vi bygger ihop den, men utan motor å frambromsar, så måste den ju vara lite mera lättsåld?
Får hoppas det iallafall! :)
För får vi iväg S4an kan vi ställa in golfen där å börja bygga, vore ju sååå skoj :D
Skulle liksom kännas som att man var på g igen! Wunderbar! :)

På lördag kväll kommer Erik, Jennie, Emmi och Fredric över på lite tacos å en fight i tvspel :)
Det ska bli skitskoj å göra nåt som inte inkluderar bilar! Haha! En normal helg alltså.

Just fan, har hittat skitsnygga skor å kläder på lite sidor... undrar om man ska beställa? :P :D

Nu ska jag göra nåt annat, men nu vet ni att jag lever :D

Puss å kram mina älsklingar! :D

1 kommentar:

Ammi sa...

Yes, röj är bara förnamnet :oP Fast jag borde inte komma upp i samma kaliber som stallfesten, det kan vara farligt haha *dumdidum*

Hade varit trevligt att joina er på lördag.. Få träffa lilltjejen och grabbarna grus haha!