måndag 28 september 2009

Mini Oreo

Tjena, hejsan, hallå!
Hur har eran måndag egentligen? Min har varit helt ok. Faktiskt!
Nu sitter jag hemma i soffan och har just ätit middag :) Inte så illa pinkat faktiskt!

Vet ni? I helgen var jag hos Åsa... Har legat så gott som hela helgen i grymma mens smärtor. Fattar inte varför, brukar aldrig få det... Anyhow.
Hon introducerade mig för en ny grej. Mini Oreo´s. Har ni smakat det? Jeeeeesus, va goda dom e :) Lagom stora oxå! Try them!
Denna vecka jobbar jag 7-16, vilket är skönt på ett sätt, då jag kommer hem i tid osv. Den jobbiga biten är ju att jag måste gå upp vid 5 :/ Man e aldrig nöjd ;)

Nu ska jag göra ett annat inlägg där ni ska få läsa om nya Golf R!

1 kommentar:

Ammi sa...

Min måndag var underbar, iaf kvällen ;o) Sorry att jag inte var online på msn.
Dom där minikakorna måste jag leta efter! =D
Puss å kram!