torsdag 24 september 2009

New love in town

I feel so alive!!

Jaa... såhär sitter jag. Vid 23 tiden på kvällen... Ensam, själv...
Sitter å funderar på vad som har hänt senaste tiden. Lyssnar på Europe - New love in town.
Den är riktigt härlig. Stämmer så bra...
Man blir lite filosofisk faktiskt när man hittar texter som verkligen passar in på en.
När det säger "klick".

"I wanna tell the whole world, there´s a new love in town.."
Hehe... Undrar vad det kan vara?

Hösten är i alla fall här. Nätterna är kalla och dagarna varma. Dagarna passerar alldeles för fort och snart har vi vinter igen. Kallt... snö...

Imorgon är det fredag, igen. Jag jobbar mitt sena pass. Sitter mellan 9-18. Men jag tror dock att kvällen har massor att erbjuda. Inget är riktigt klart än, men vad som än händer så tror jag att det kan bli riktigt bra... :)
Lördagen är så gott som fullbokad och söndag innebär mer spännande saker. Tror ni inte?

Nä, att sitta å snacka om vad jag ska göra, eller vad jag har gjort är inget jag vill prata om egentligen.
Jag ska helt enkelt lyssna på Europe - New love in town igen, luta mig tillbaka och låta den där underbara känslan infinna sig igen.
Men innan jag gör det.
Mina vänner... Ni är för underbara! Några som jag har hittat under detta år som jag vill uppmärksamma...

Ammi - vi har verkligen på kort tid hittat varandra, hittat nåt som jag tror vi kan ha kvar resten av våra liv. Vi har massa roliga minnen redan nu, men hoppas vi får sååå många fler.
Du är en härlig tjej med ett stort hjärta!

Daniel "Danjul" Du e lika tokig som mig, skrattar åt samma sjuka saker, eller så är du bara den gentleman du är å håller med mig för att göra mig glad. Vilket fall som helst så vill jag att du ska veta att jag tycker du är grym!! Hoppas verkligen vi kommer umgås mer! Du är en av dom där pärlorna som man alltid vill hitta, men sällan gör...

Erik, Fredric "Geddan"... Ni är helt fantastiska människor! CP Erik- Hahaha!! :D
Ni är så charmiga, snälla, positiva och helt underbara som jag hoppas att jag alltid får ha i min närhet!

Men nu. Innan det är dags att krypa ner i sängen så tar vi den en gång till.
Europe - New love in town.

1 kommentar:

Ammi sa...

Men åååh vännen, du skriver så fint! Nu sitter jag nästan här å gråter jue. Ja, tänk så det har blivit =) Och håller med dig, det här känns som något för all framtid. Du å jag å löständerna på ålderdomshemmet? ;o)

Ser fram emot kvällen och hoppas att det blir många fler sånna i framtiden *ler*

There is a new love in town.. I hope!