måndag 14 september 2009

Oh, Happy Day!!

Sorry guys... men det suger getpung att inte kunna blogga på jobbet!

Inlägget blir betydligt färre än vad jag egentligen vill kan jag säga...


Betsy har fått valpar! :D 5st små vita krabater, en flicka å resten pojkar.

Här har det iofs bara kommit ut 3st, de andra kom senare :)

Har nyss även fixat å lagt upp bilder från kul-turen vi hade i augusti. Dom bilderna kan ni se här:

http://www.zatzy.com/media/354272-nattracet-kul-tur-29-8-a.html#post4266413

Ska snart iväg dit igen för att ta dagens bilder, de e ju så söta! :)

Men för att prata om nåt annat...

Helgen!
Massa saker hände. Fredag pluppade det ut Betsy valpar, jag skulle iväg på race, träffade Ammi, Danjul å Jonas mfl. Riktigt skoj :D
Danjul, du e en stjärna! <3>

Lördag...
Vaknade vid 11,45, upp å över till Åsa, sen hem å duscha, byta om å fara upp till stan för att äta middag med Åhling familjen, sen hem å hälsa på Åsa en snabbis igen sen hem å möta upp Ammi.
Vi såg "Hundhotellet" å sen 3 avsnitt av Lipstick Jungle! Sen somnade vi halvdöda vid 02,30 tiden tror jag den blev...

Söndag...
Vaknade vid 10, gick upp å ut med Loppan. Åkte iväg till ICA å handlade frukost, hem å gjorde frukost sen åkte Ammi å jag å tvättade Passaten å Yarisen!
Efter lite vatten i fördelaren så var vi på gång igen! Åkte hem å gjorde goda amerikanska pannkakor å sen for vi över till Åsa. Ammi å Jugge har ju inte sett valparna, så de fick kika oxå :)
Sen skulle Juggen jobba å Ammi åka hem, så då for vi igen.

Själv blev jag kvar hemma, själv.
Kollade på tv å gottade mig. Rätt skönt faktiskt! Snackade lite med Jocke på msn...

Å nu ere måndag! Ikväll är det premiär för 2 program å det måste jag se :D
Så nu blir det en snabbis över till Åsa å sen handla mat för att vara hemma till 20.00...

Ha d så bra mina vänner! :D

1 kommentar:

Anonym sa...

Handle the debt by paying down the highest-fascination debts very first. Typically, the highest rates of interest are stored on credit card debt. Showing priority for the repayment of higher-curiosity debt can help you save thousands in attention charges, dependant upon your amounts. As being a benefit, adding funds towards the debt can be a chance-free way to "make" cash, as you won't get upcoming interest fees on personal debt that you no longer owe! [url=http://www.ss12w12ws.info]Ertrg4w7878[/url]