fredag 17 juli 2009

Woop Woop!!

Woopi tajm :D

Vet ni? 6 timmar kvar tills jag är fri och har S E M E S T E R ! ! !
Haha, så underbart kul!

Gårdagen var helt underbar. Ammi åkte hem till mig å mötte mig som en fru i dörren när jag kom hem :) Vi åt en god macka, satt i soffan å pratade en hel del om rätt mycket.
Klart intressant.
Sen for vi iväg en sväng till Brandalsund - mitt favvoplejs som liten. Å det har ändrats en hel del.
Men sååå skönt att bara vara därute. Känna varma vindar, höra vattnet slå mot stranden och känna havslukten i näsan :)
Underbart!
Vi gjorde ett bra jobb att fira in semestern så där en dag i förtid :)

På vägen hem så stötte vi på timmy, Niklas å de andra. Stod å tjötade lite nån timme tills Juggen ringde. Då insåg jag var sent det var... Haha!
Men du! Det gör ju inget! Har ju semester strax ;)

Åkte hem iallafall å började via garaget prata med Danny, ni vet han som har en utsökta laguna seca blå M3an?
Han ska köpa R32 MKIV, så det ska bli riktigt skoj :D
Vore skoj å se hans bmw live. Den ser riktigt, riktigt bra ut!

Ikväll blir det mera Ammi, bilbus, kompisar, sen natt und so weiter!

Ni hänger väl med??

HOPPLA!!!! :D

1 kommentar:

Ammi sa...

Woop woop! Jag har oxå semester och faan va vi ska ha sköj!! Haha sååå sjukt att han heter Danny *asg* Och jag är sååå sugen på att se hans bil IRL igen! Den e grym! Ses senare!!