torsdag 2 juli 2009

She´s freaky, and she knows it!!!

Sitter uppe i datarummet å slösurfar... Lyssnar på musik...
Denna dag har varit... varm!

Skulle åka å bada med Loppan, med det var så myket folk där så då ville jag inte gå dit med hunden. Synd. För nu sitter jag här å eldas upp snart! HOT HOT HOT!! Å då snackar vi värme, inte snygging ;)

Imorgon är det FINALLY FRIDAY!! WEEEYY!!!
Denna helg kommer iofs bara att försvinna, men men... då är man ju iallafall ledig. Ska nog åka å sola på lördag. Tidigt ska jag gå upp oxå.. å sen ligga å halvsova på stranden. *mys*

Nu ska jag surfa vidare, sen sova!

Ha d gott mina vänner!

Tchüss!!

2 kommentarer:

Ammi sa...

Du får ju skriva på din andra blogg att du gått över hit.. Men det kanske du gjort? Men att jag missat?

Jag vill oxå sola.. *avis*

Ammi sa...

Förreste, vem är freaky?? Jag? :-o