torsdag 30 juli 2009

Nä fan, nu tar vi tag i det här

Jag vet, skulle behövt uppdatera er för längesen. Men ni anar inte hur mycket jag har gjort :P Vet inte riktigt vart jag ska börja...

Min semester började ju förra veckan, och vi gick ut hårt. Jag å Ammizen hade stora planer som kanske inte alltid gick som det gick, men jävlar va roligt vi har haft :D

Söndagen var vi på Görla, första lagliga streetrace körningen skulle gå av stapeln!



Det var en hel del jobb, men måste ge stor credit till Glenn och Landracing.se som har fått detta att bli verklighet! Grymt jobbat!
Vi kom hem skapligt sent, runt 00-01 tiden, å ingen vila, ingen ro. På måndagen ringde klockan runt 07,30 å så får jag å Ammi till Mattias på PM Racing i Nynäshamn.
Golfen skulle lämnas in pga för höga CO och HC värden...
Efter det åkte vi å handlade lite, åt en lyxig frukost å snackade lite skit. Senare på dagen tog vi en biltur å snackade lite skit. På kvällen grillade vi å åt god potatisgratäng till :)
På tisdagen åkte Ammi hem en vända, jag for till mamma i Bålsta å fick en drös med pengar till Golfen... Tack mamma!!! <3
For iväg därifrån å vidare till Fredric för att sen åka mot Din Bil å hämta ut tändstift å tändspolar. Dumpa Fredric på jobbet (tusen tack för all hjälp!) för att sen gasa fort mot Nynäshamn å PM igen...
När jag väl vara hemma igen på kvällen så kom Ammi över igen...
På onsdagen så for vi upp till Norrtälje för att träffa Henke!!
Henke var min absolut bästa kompis när jag bodde i Nortan! Vi har gjort mycket galet och roligt ihop och det var skitskoj att få träffa han igen.
Vi tog en fika på "En liten smula" och satt där ca 2 timmar i det underbara vädret. Galet mysigt!
Jag å Ammi for därifrån runt 19 tiden... stannade till å köpte stans godaste mjukglass innan vi rullade ut...



På torsdagen, då fick Jinnie sin 30 års present av Peter å Annika.
Jag skulle nämligen få skjuta pistol!!! :D
Det var så jäkla häftigt!! Vilken kraft! Fick skjuta en massa olika pistoler, bla en Magnum, en sån som Clintan har ni vet?

Även Ammi å Jugge fick prova på att skjuta. Galet roligt! Detta är nåt jag helt klart skulle kunna ägna en hel del tid för.
Jag fick även skjuta hagelbrakare med slugg å grejer, Vilken rekyl!!
Det var några riktigt roliga timmar, ett oförglömligt minne! Tusen, tusen tack Annika å Peter! Det var en skitskoj present som jag uppskattade jättemycket :)
På kvällen när vi kom hem så röjde vi lite hemma... Duschade och åt lite mat. Därefter så tog vi oss en grogg å öl å satte oss å snackade lite skit. Efter ett tag dök Kristian, Åsa, Tomas å Jocke upp oxå.
Det blev livat å roligt. Åsa satt på sig Batman dräkten å sprang ut å skrämde grannarna! Ni kan tro att jag skrattade!! :D


Ja, nä... det var en riktigt kul kväll med härligt prat å mycket skratt :D
Vi kunde dock inte sova ut på fredagen. Nej, nej. Utan på fredag vid 07,00 ringde klockan å jag å Ammi for upp å åkte till PM Racing i Nynäshamn igen. Nu skulle golfen hämtas.
Ca 5500kr senare så åker vi hemåt i ilfart och ner till stan. Det var ju dags att fixa naglarna på mig igen...
Ammi gick ner till Elitesse här i Södertälje å klippte sig. Därefter, vid lunchtid åkte vi hemåt.
Ammi till sig å jag till mig.
Jag å Jugge åkte till mamma å Olle i Bålsta å grillade å åt god mat. Mycket trevligt.
På vägen dit var vi hos Linda å lämnade lilla Ester....
När vi väl var hemma igen så somnade jag fort vid 23...
Eller som Ammi sa: " Du somnade innan jag kom" :P :D
Ammi dök ju upp senare....
För...
På lördagen var det upp tidigt igen!! Vi skulle ju till Myckelby i Hedemora på Auditräff!
Klockan ringde vid 07,30 och en timme senare mötte vi upp Fredric å Erik vid OKQ8 i Västberga.
De baxade sig in i bilen å resan ner fortsatte.
Vi hade extremt kul, så skönt när man umgås med folk man knappt känner, men man inser att de e lika galna som en annan :D
Eller ja... CP Erik säger en hel del va? *internt skämt*
Här sitter vi i bilen på hemvägen...
Fredric fick provköra golfen, du ser hur jäkla koncentrerad han är ;)

Vi kom hem runt 18 tiden och vilade lite, fixade massor inför stegen å åt lite mat.
På kvällen var det ju dags för Nattracet Deltävling 4!! :)
Det hela fungerade rätt bra. Palle å Ammi hjälpte till å det tackar jag för :) Ni e grymma!
Vi kom hem ruggigt sent... ca 05,30 la jag huvvet på kudden.... :P
Dagen efter gick vi upp runt 11,30 tiden...
Kände sig skapligt mosig i huvvet. Ungefär som om man var bakis! :P
Men vi tog det lugnt nån timme innan vi satte av mot Görla.
Mötte upp Tobbe vid Roslagsstoppet å Ammi på Görla.
Där fixade vi stege, tidtagning å tider! Vilket team vi är va? :D
Hade skoj som fan :D
Ammi åkte hem, hon började ju jobba i måndags å jag å Jugge for hem till oss....
Måndagen var jag ner till Gnosjö å besökte Micke! Provkörde RS4. Skojsig dag som fan :D
Tisdagen tog vi det hyffsat lugnt.... dagarna är som i ett töcken, vet knappt vad man gjort...
Eller, Jo, igår var vi på Graphic line å fixade lite dekaler inför finalen! :) Kommer filma några bilar med reklam för finalen... Blir klockrent! :D
Jugge har varit lite duktig här hemma oxå. Fått upp ljusslingor i köket. Vad tycker ni?


Ser iofs bättre ut live, men iallafall :)
Idag ska vi försöka besikta golfen strax, sen blir det upp till Täby Kyrkby igen å filma golfen, hondan osv..
Blir skoj att träffa Erik igen. Han e störtskön!
Får hoppas man kan träffa Ammi oxå, vore skoj. Vi har ju lite att diskutera å prata om ;)
fan.. detta har tagit åt helvete för lång tid, men nu vet ni lite grann om vad som hänt :D
Nu ska jag sätta fart, Hoppas ni får en bra dag mina vänner!
Puss å Kram!

Inga kommentarer: