onsdag 15 juli 2009

No sleep

Denna hund! She keeps me awake! :P
Försökte gå å lägga mig tidigt igår, men vad fick jag för det? Naada!
Var fortfarande vaken när Jugge kom hem :(
Som tur är så ringer ju inte klockan förens 07,30 denna vecka...

Igår hade jag sällskap hem. Fredde åkte med med nya Gtin! En vit.
Så vi for bara hem till mig och kissade hundarna å sen tog vi med Ester å åkte vidare ut till Ann å Kåre.
Bilen hade jättesköna stolar och kändes verkligen "Gti".

Vi tog en snabb fika där ute på det underbara landet. Man kunde verkligen andas lugn. Saknat det kände jag!
På vägen hem fick jag köra, å då tog vi den gamla vägen hem. Lite mera krokig, å Fredde skrek att han var rädd.
Det tog ca 16 minuter hem, det bör ta ca 40min... Hehe. Så han kanske hade alla orsaker till att vara rädd? Men det kändes som att jag tog det hyffsat lugnt ändå? Bilen kändes oerhört stabil på vägen. Som om den var superlåg och jättebred.
Mys!
Bilen var utrustad med DSG låda, vilket gör den, om möjligt, ännu roligare! Men för över 300k, vette fan om jag skulle köpa denna Golf?!
Trevlig var den dock, väldigt trevlig! :)

Ska lägga upp lite bilder så fort mitt program på datorn vill vara med :P

Hs en underbar onsdag!

Puss & Kram

2 kommentarer:

Ammi sa...

Hahahaha är Fredde lite skrajsen eller? Jag har aldrig skrikit så, jag har bara sagt OH SHIT när vi närmade oss kanten på Mantorpbanan haha :oP

Jinnie sa...

Haha, ja.. han hade kallat mig för rallyförare här på jobbet å sagt att han aldrig åkt så fort :P Å jag som hade kunnat gasat mycket mer! Haha! Stackaren...
Ja, men det var ju knappt nära det heller ;) Hehe...