torsdag 9 juli 2009

Middag med ´sis

Igår efter jobbet åkte jag direkt hem och ställde mig i duschen för att en halvtimme senare sitta i bilen på väg mot syrran!

Jag å Jugge for dit och vi fick jättegod tacos :) Mums! Var rätt skoj å sitta å prata med dom om allt å inget.
Tiden sprang på som den alltid gör å vips så var klockan 21 å det var dags för tröttmösse Jinnie att tänka på refrängen å åka hemåt.
Tusen tack för trevlig kväll Vevve å Angelique!

Gick å la mig rätt tidigt igår oxå! :P
Kom i säng precis innan 23. Det har ju inte hänt på flera veckor. Men det var riktigt skönt!
Hade lätt kunnat sova några timmar till dock ;)

Ikväll ska jag ut på nya äventyr, ska hänga med Niklas lillebror Mathias å kolla på en V6 4motion i Köping!
Den e utrustad med R32 kofångare å ser rätt trevlig ut. Får hoppas nu att det är en vettig bil oxå.
Vill ju inte att han köper ett skräp!

Nä, nog om det. Nu ska jag jobba vidare!

Auf wienerschnitzel!

Inga kommentarer: