fredag 3 juli 2009

My little pony and the smurfs!

Ursäkta rubriken, men typ så kul har jag! :P

Sitter på jobbet nu med Alex, vi jobbar till 18 å det är såååå tråkigt.
Jag önskar jag fick åka hem bums!!

Nåja, ikväll när jag kommer hem så hinner jag inte vara hemma länge innan det är dags att bege sig ut igen. Ska träffa grabbarna i nattracet å reka inför körningen.
Inte alls taggad. Men tror att min plan är bra! Jag hoppas det iallafall... Det återstår att se.
Sen blir det hem å smsa förarna, å sen kanske åka å bada, kolla på en film eller något annat slappt.
Just ja! Ska nog försöka hinna åka å handla lite också. Måste få hem lite Ben & Jerry glass också ;)
Hehe...

Idag på lunchen åkte jag över till Sollentuna å åt med Ammi! Trevlig lunch, egentligen bara för att det var med Ammi. McD är ju inte så jätteupphetsande i sig själv :P
Men skönt med ett break från detta hus iallafall :)
Hade bränt skivor till henne igår, tyvärr glömde jag dom hemma :(

Nåväl...

Ska sluta här för idag, hoppas jag hinner blogga nåt mer i helgen. Värdelöst att göra det från jobbet, då det blir någon form av slimmad funktion??

hej hopp!! :)

1 kommentar:

Ammi sa...

Men hurru, B&J ska man ju bara handla nån gång ibland. Inte varje helg fy fy

Tack själv för en trevlig lunch. Som sagt, sällskapet gjorde den helt klart.

Kram kram