lördag 18 juli 2009

Raggarfrissa?

haha! Nä, ingen raggar frissa. Men jag e nyklippt!
För första gången i mitt liv har Jinnie varit hos en frisör. Min kära mamma är ju frisör i grund å botten, så hon har alltid klippt mitt hår...
Men nu, när jag skulle snagga av mig allt.. då gick jag till någon annan :)

Det blev faktiskt riktigt bra om jag får säga det själv. Underbar personal som jobbar där oxå!
Åsa var med mig å färgade sitt huvve, blir även det riktigt bra! Så nu ska vi tillbaka dit den 22a för mer saker ;)

Igår var vi ute å luftade golfen igen... Fick gasa ur den ordentligt å det var skoj som vanligt! :)
Kom hem i tid, runt 01... Då kom Åsa å Kristian förbi. Åsa fick ju tillbaka sitt körkort vid midnatt :) Haha! Underbart!

Nu sitter jag här vid burken å funderar på vad som händer sen. Ammi kommer ju ev. över (eller jag hoppas det iallafall ;))
Åsa ville bjuda på mat, å jag blev just bjuden på fest i Nyköping av lammkött! Haha!! :D

Vi får se vad som händer helt enkelt!

Nu ska jag chatta vidare med folket!

hare!

Inga kommentarer: