lördag 11 juli 2009

"Vart ska vi sova i natt?"

Sitter å lyssnar på gamla låtar å fixar lite med Nattracet...

Fick en hel del fyllesms igår, skitkul :D Haha! Några som har roligt längre söderut helt klart ;)

Min älskade mamma var förbi här några timmar å vi åkte även till Åsa en sväng, där jag för övrigt fick jättegoda amerikanska pannkakor av Jennifer - tusen tack :D
Mamma gav mig 3000kr som jag kan köpa nya kläder för!! WIIII :D
Inte illa å ha en sån underbart snäll mamma! Tack, tack, tack! :D

Näfan, nu ska jag lyssna vidare på lite musik å fixa det sista å sen vila lite innan det är dax att åka upp mot Norrtälje. Ska träffa Glenn där ikväll ;) OOoooooOOOO!! :D
Haha!

Hare!

1 kommentar:

Ammi sa...

Haha Oh yes! Fyy tusan vad mycket snygga lammkött det fanns OMG Och en N-kopia! *dumdidum* Ska bli SÅ kul att träffa dig imorn! Kram