måndag 20 juli 2009

SEMESTER SEMESTER SEMESTER!!!

Tjoflöjt vad det e nice med lite semester :) Kom ju inte alls lägligt... så skönt!!

Helgen har börjat hårt kan man lugnt säga, men tänker enbart nämna gårdagen!
Då var vi på Görla och körde första lagliga streetracet!! Glenn Ocklund har ordnat så detta fungerar.
Helt fantastiskt. Knappt några regler, friåka som dessutom inte kostar något mer än licens!
Jag var där tillsammans med Ammi, Lunkan å Jugge. Vi gjorde ett bra jobb måste jag säga! :)
Fick rodda line´en, stegen osv. Var riktigt skoj, men oj va grejer man kan ändra på!
Nu hoppas jag bara att detta kommer fortsätta, så vi har någonstans att köra!

Vi kom hem rätt så sent igår å stupade i säng. Klockan 8 imorse så ringde väckarklockan å jag å Ammi åkte till Nynäshamn med Goffen.
Där fick Mattias ta hand om pärlan å det visade sig att den misständer, så vi ska byta alla tändspolar och tändstift. Sen får vi se vad som är fel med bakvagnen. Där ville Mattias tappa ur oljan i bakaxeln (ej haldex) för att kunna se mer vad felet kan vara. Den verkar bete sig lite skumt nämligen :/

Så ja... denna golf kostar mer än det smakar just nu. Lär bli en 10k denna månad oxå på biljäveln :P

Men men... det kostar att ligga på topp :D


Nä fan.. nu ska jag gå ner å sätta på ugnen så vi kan få lite potatisgratäng å grillat senare!
Sen blir det även movietajm :D
Bakfyllan är på tapeten!

Puss å Kram lingonbanan!

1 kommentar:

Ammi sa...

Det var en toppenkväll igår! Nu är det bara att hoppas att alla surgripar håller sig undan så att vi får fortsätta!

Duu, tack för att jag får vara här med er. Känner mig lite mindre ensam då *kramasenmassa*