fredag 10 juli 2009

Björnkramar och gula bilar

Jag vet... övertexten är nog lite förvirrande ;) Men jag bjuder på det!

Igår åkte jag å Matte å kollade på en Golf V6 4motion i Köping. Det var en rolig resa, med en hel del skratt!
Det blev tyvärr inget köp, men tror Matte blev ännu mer sugen på en R32 direkt ;) Hehe...
Förstår inte varför? ;)

Äntligen är det fredag! Som jag har längtat!! Å jäkla Ammi som har semester nu, stackars henne! Hon borde ha landat i Grebbestad nu?
Hemskt ;)

Ikväll kommer Richie å Lisa över, vi ska äta lite mat å kanske kolla på en film eller nåt annat roligt. Bara vi träffas så löser sig resten. Trevligt ska det bli iallafall :)
Imorgon jobbar Jugge hela dagen, så jag ska roa mig själv tänkte jag.
Börja dagen med att sova ut! Sen ska jag hälsa på Åsa å hoppas att mamma kommer ner dit oxå.
På kvällen är det race igen, får hoppas nu bara att det i n t e regnar!

Och på söndag... hmm? Vad händer på söndag? Juggen jobbar hela den dagen oxå, men vad har jag inplanerat? Nåt har jag väl inplanerat? Har nog bara glömt det.
Minne som en guldfisk är få förunnat ;)

Kram!

Inga kommentarer: