måndag 13 juli 2009

Ännu en måndag

Sådärja, ännu en helg avklarad! *kavlar upp ärmarna*
Hihi!

Vad har jag då gjort i helgen?
Ja, i fredags var Richie å Lisa över å vi åt lite mat, pratade en del inredning å flytt ;)
Sen såg vi även en film och tror att de inte åkte hem förens fram mot 00,00 tiden...
Då var jag helt slut kan jag säga, höll på att somna i soffan! :p
Men det var riktigt trevlig kväll, som man gärna gör om oftare!

Sov ut på lördagsmorgonen, gick upp vid 10 tiden tror jag... Sen kom mamma och vi for vidare till Åsa. Satt där å snackade några timmar innan vi for hemåt igen.
Mam släppte av mig å Loppan å åkte vidare mot Bålsta direkt.
Jag gick in å slappade lite faktiskt, förberedde med massa lappar/info till kvällen.
Och vid 19,30 kom Jugge hem å då hade jag gjort klart med tacos som vi tryckte i oss innan vi åkte mot Åkersberga.

Racet gick väl hyffsat, synd på allt jävla skitsnack från ett visst team, som uppenbarligen tycker det vi gör är skit och klankar ner på förarna att de kör skitbilar, inte kan starta osv.
Så jäkla trist!
Varför dessa översittar fasoner? I don´t get it...
Trist är det iallafall.
Vi hade massa otur med polisen, men vi skötte det bra tyckte våra förare (det är huvudsaken) lokaliserade snuten innan vi kunde börja köra.
Tyvärr blev det lite blött och förarna fick välja själva om de skulle köra eller inte...

Kom hem därifrån runt 05,00 *gäsp*
Sov till ca 12,30 dagen efter! Hehe...

Gick upp, åt frukost å åkte sen till OKQ8 å tvättade bilen lite raskt. Fick bort de mesta resterna av Gatebil och brummade sen bort mot Eldtomta med Rudolf + tjej.
Där var det endast 3 st, men vi tog en liten fika - jag drack vatten, å sen åkte Rudolf hem.
Jag följde med de andra runt slingerbulten.
Den var rätt trist faktikt...

Sen åkte jag hem å tog fram lite fläskfile´ till middag, smsa Fredric å sen åkte jag å mötte upp deras gäng vid McD runt 19.
Sen gled vi ner till träffen å stod där å hängde. Var lite lagom tråkigt, for hem vid 20...

Juggen kom hem, åt middag å sen kollade vi på en film som vi inte såg klart :P
Gick å la mig runt 22,30... somnade direkt :) Helt slut!
Å idag gick jag upp vid 07,30 - wunderbar!

Idag kommer lilla Ester som vi ska passa i 2 veckor nu... Ska bli skoj å se hur det går! Hehe...
Ammizen kommer idag oxå! Vi ska leka å se på Lipstick Jungle! YEAH!! :D

Nu ska jag jobba vidare!

baj baj

1 kommentar:

Ammi sa...

Trött å grinig haha näe, men sjuk å fumlig men jag ska få träffa valp ikväll! *ler med hela ansiktet* Jag ska göra mig iordning nu så jag kommer iväg i tid. Vi ses snart!!! Kraaaaam!