tisdag 17 november 2009

Tjopp tjopp, Gorbatjov?

Hejje mina vänner!

Jobbade till 18 idag och när jag slutade mötte Danjul upp mig å så tutade vi hemåt till mig.
Jag lagade i ordning spaghetti å köttfärssås som vi sen mumsade på :)
Vi snackade lite skit och allt och ingenting, å det är så skönt. För det blir liksom aldrig tråkigt i hans sällskap :) Vi lär känna varandra lite mer hela tiden å dessutom verkar det som om han faktiskt tycker jag är lite kul trots allt.
Ni vet ju hur dåligt självförtroende jag har, så när någon, som tex Danjul, visar att de vill umgås och som dessutom är helt underbar som person så blir jag så glad :)
Så tacksam :)

Nu ska jag slötitta lite på nåt CSI eller CIS eller va det heter, å sen försöka gå å sova lite vid 22 tiden iallafall :)

Imorgon är det dags för möte och styrelseförändring. Spännande värre! Då kanske det börjar hända nåt med våra hus!!

Kramen!

Inga kommentarer: