tisdag 3 november 2009

Sömn...

Ska man inte kunna sova mycket när man är sjuk och mår dåligt?

Jag gick å la mig kl. 04,00 imorse och jag vaknade nu vid 10 och kunde inte sova vidare :(
Snoret fasttorkat i näsan, stor klump i halsen och ögon som rinnger, snacka om snygging man är...

Drömde i natt om nya RS6an... 580hk... SATAN va den gick! Nu har jag ju inte kört den på riktigt, men i drömmen gick den som ett skollat ollan, man riktigt tröcks bak i stolen å kunde knappt hålla i ratten eftersom jag råkade sitta lite för långt i från...
När jag tröck gasen i botten så riktigt vrålade V10 och man slungades iväg av en jävla kraft!
Bekräfta någon?? :)

Nåja, det fick mig å le iallafall mitt i detta snorande!
Nu ska jag maila lite, sen blir det nog Forza 3 igen, hann komma upp i level 14 igår innan det blev sängdags...
Har några kvar för att komma upp i grabbarnas liga, men va fan :)
Övning ger färdighet?!

Ta hand om er...

Inga kommentarer: