måndag 9 november 2009

Day One

Juppers! Back to work, ladys and gentlemen :)
Men kan ju börja med att berätta att jag var liiiite duktig igår iallafall.

Åkte iväg å tvättade R32an, å jisses va rent den var under allt skit ;) haha! Mother fucker vilken skillnad :)

Denna dag på Mantorp är ett riktigt härligt minne jag kommer ha med mig länge!

Idag var jag på jobbet igen, vilket rabalder det hade blivit där! :p Dom ska ändra schemat, vi ska få en till linje in, Emma slutar på fredag etc... Haha! Orkar knappt ta in allt om jag ska vara ärlig...
But it was good to be there again!

Ikväll ska jag bara ta det lugnt, har precis duschat å ska sen laga lite mat till kl. 20. Jugge har önskat tacos, å eftersom det inte är ofta han säger vad han vill ha till middag så blev jag ju överlycklig å får leverera det.

"What a master ones, the master will get". Eller hur var det nu?? Hahaha!!!

För övrigt är det mycket som är på gång/händer runt mig om jag ska vara ärlig.
Malin ska snart föda sitt första barn (weeeee :D), bråket med huset fortsätter å vi ska avsätta gamla styrelsen å få in en ny där då bla jag ska bli inröstad. *scary* så det e möten hit å dit.
Ammis kära Busan fick somna in idag, så en av mina bättre vänner mår skit å jag kan inte göra något alls :(
Känns värdelöst helt enkelt.
Nya tider på jobbet, med nytt schema, nytt telefonsystem som kommer snart osv.
Ska bli "roligt" - med en skräckblandad förtjusning att se hur allt kommer sluta.
Å mitt i allt det här så försöker vi sälja S4an, fixa vinterdäck till Passaten, ha koll på räntor till huset, styra upp allt inför Thailands resan, bråttas med känslor som far hit å dit, planera julen etc etc....

Jaja, ska inte klaga. Jag lever å mår ok iallafall.
Juste! Imorrn ska jag till Sven Bringman igen oxå. Återbesök tack vare mitt ben... får se vad han säger! Håll tummarna för att det går bra iallafall. Är skapligt nervös om vi säger så.

Well, well... Take care my friends. Don´t let the bad bugs bite you! :)

Inga kommentarer: