söndag 29 november 2009

On and on and on...

Det är mycket bajs som händer just nu kan jag säga...
Har massor att skriva egentligen, men vet inte om det passar sig här!

Jag är helt slut som person. Är ledsen, sårad, rädd, trött.
Det känns som min kropp springer i 100 blås, men jag står kvar å stampar.

Jag hänger inte med i det som händer, vet inte om jag vill heller.
Inte mycket som är roligt. Men jag kämpar vidare!!
Jag måste.

Jag hoppas jag snart får nåt att se fram emot, för just nu är allt riktigt mörkt.

Men tack mina underbara vänner som finns där för mig, stöttar, skickar härliga sms, ni som får mig att le och som får mig att känna mig omtyckt!!!
Tack Jugge, för att du alltid står vid min sida!!

Massa kärlek!

Eran J.

1 kommentar:

Malin sa...

Hej vännen!!!

Låter inte skoj det där. Kämpa på hoppas att allt löser sig snart.

Du får gärna komma och hälsa på oss. Träffa den lilla. :)

Kram på dig.