söndag 8 november 2009

Finally well :)

Yepp, idag är den officiella dagen då jag är frisk! :) Känner mig starkare än någonsin, ok... nu tog jag nog i lite väl! Haha, men frisk är jag!

Igår så röjde vi ur förrådet å gjorde iordning där, jag passade även på att röja upp i vårat kaos till sovrum och har hunnit med ett gäng tvättmaskiner, så nu börjar vi komma ikapp igen.
Vaknade i morse av en rejäl smäll från vänster, Jugge hade siktet inställt å eftersom han spelade handboll så fick jag smällen! Hahah! Låter lite kryptiskt kanske, men han drömde, jag var ivägen å fick vakna av en rejäl smäll över torso! :)

Idag var det tänkt att vi skulle fortsättta, men vette fasiken om jag har lust med det?! :P
Fars dag är det oxå, så jag/vi ska väl åka runt till Kista + Nykvarn...

Ja, nää.. borde väl inte sitta här å skriva en massa gojja. Dags att sätta fart.
Borde även tvätta bilen kom jag på.... nåja!

Auf wiedersehn!

Inga kommentarer: