söndag 15 november 2009

Time flies!!

fasiken va fort denna vecka har gått!! Helt otroligt :)
Jag har ju jobbat min första vecka efter jag varit sjuk å det har fungerat bra. Har haft tokmycket att göra varje dag efter jobbet bara..

Jag har varit hos pappa, Ammi, Åsa å valparna hos veterinären. Var väl bara i onsdags som jag kunde åka hem direkt efter jobbet.

I fredags så var jag å Jugge på bio med Richie & Lisa. Vi såg "2012". Den var faktiskt jättebra! Bra gjord film måste jag säga och man fick en resa i känslor. Ledsen, glad, spänd, amazed osv :)
Se den om ni har tid! :) När den kommer ut på DVD igen så ska jag se den här hemma oxå!
Efter bion så åkte vi till östermalm å åt pizza, fick se hur fint Richie & Lisa har kommit iordning hemma och så satt vi å snackade en massa skit till 00.30 tror jag klockan blev...

Jugge skulle upp å jobba å jag skulle upp vid 7 för att sen kunna åka till Audi Hammarby och hämta ut en S4a....

... and the story will continue in the next comment... ;)

Inga kommentarer: