söndag 1 november 2009

Kryssning 30e oktober :)

Tjibbi tjobba tjabba :D

OMG!! Va skoj jag har haft. Den här resan blev precis vad jag hade hoppats å nästan lite till :D

Fredag...

Jag började 7 i fredags och åkte dit med ett leende på läpparna. Skickade ett sms till alla runt 06 tiden å skrev nåt i stil med att det snart var dags att rocka loss osv. Fick många glada sms tillbaka. Folk var taggade!!

Slog på radio 107,5 och jobbade på tills klockan blev 12, då for jag hemåt å fixade lite musik på spotify osv. Vid 13 åkte jag ner till centrum å plockade upp Ammi.
Efter en snabb visit på Åhlens, där vi för övrigt sprang på Danjul, så åkte vi hemåt.

Vi tog en grogg å jag gick å duschade. Strax efter jag var klar så kom GedddaN, å en timme efter det kom Danjul :)
Sen kom Åsa å vi åkte mot båten.

När alla hade kommit så delade jag ut hyttnycklarna, å då kom frågan vilka som skulle dela hytt med vilka. När Danjul å Göte fick reda på att de skulle dela hytt med mig å Ammi utbryter de båda ett "wohoo" och säger att de fick guldbiljetterna. Tack sötnosar :D

Vi gick ombord å langade in väskorna i hytterna och sen gick vi upp för att inta buffe´n.
Där åt vissa lite mer än andra :) Haha! Det roligaste där var nog när Göte fick smak på en dessert som såg ut som boll. Han sög in hela i munnen som om han hade vacum där i :D
Hahaha!
En annan som var duktig på att äta var Rodde :)

När vi väl hade intagit maten å så, så gick vi iväg å köpte lite sprit att ha i hytterna innan partyt p våning 10 skulle gå igång!
Jag å Ammi låste in oss i hytten å gjorde oss i ordning, vi fick lite besök av både Janne mfl å fick en hel del trevliga kommentarer som både jag å Ammi mös av :D
Hehe!
"Sup dig snygg"? - Javisst! :D

Vi joinade grabbarna sen i hytten längst bort å pratade en massa skit, lyssnade på musik, fick luren nerspilld (tack darling ;)) Som sen Danjul bitchslappade torr! Haha!

Hur som... vi fortsatte festa och gick sen upp till våning 10 där vi beställde en massa groggar.
Fick Janse i knät och blev nerspilld igen! hahah! Men det torkar ju så va fan... :D
Vi dansade allihopa tror jag och det var en riktig bra stämning :)

Roliga med kvällen var oxå att jag sprang på en massa folk som jag kände. Bla Kim, Hallon, Marcus och John. Men oxå grannens son - Adam. Han ar sådär lagom pruttfull! Hehe...

Vi festade hela natten lång och jag kom till hytten sist av alla runt 4 tiden tror jag. Fick världens skrattanfall och väckte hela hytten tror jag. T.om Patrik vaknade i hytten brevid oss!? :O
Nåja.. somnade och vaknade av alarmet som var ställt på 08,00 :P

Gick upp å åt frukost med Ammi å Göte. Sen gick vi ner i hytten igen å pratade en massa skit alla 3 med Danjul :)

Dagen var sådär lagom seg, men vi kom överens allihopa att det varit skitskoj :)

Team Amji lyckades rejält, och jag hoppas vi får till en likadan kryssning någon gång framöver :)

Långt inlägg blev det, men hoppas ni stod ut ;)

Puss & Kram!!!

Inga kommentarer: