fredag 6 november 2009

Bra Vs Dåligt

Hej alla fina :)

Ibland händer det bra saker, och ibland händer det dåliga saker....
Det bra för dagen är att jag faktiskt mår bättre för första gången på många dagar :)
Är ju inte helt kry, det kan jag inte säga. Men jag är inte heller febrig å sängliggande...
Wohoo för det!

En annan sak...
Fan... Ammi!
Djuren man har, det är ju ens bästa vänner, ens "babys". Å när dom mår dåligt, så gör man det oxå.
Ammis kära Busan är riktig dålig nu. Hon ligger kvar på Albano å kommer göra det fram till måndag åtminstone. Det är njurarna som tagit stryk och Ammi måste avgöra nu om man ska medicinera Busan eller om det är bäst att ta bort henne... :(

Jag lider verkligen med dig Ammi, jag vet själv hur ont det gör i kroppen att behöva ta ett sånt beslut. Man vill ju att ens kompis ska ha det så bra som möjligt...

Jag vet att du är stark gumman, vet att du tar rätt beslut och jag finns här för dig om du så bara vill ha en axel att gråta emot eller bara ha en vän i närheten...

Stor kram!!

1 kommentar:

Ammi sa...

Tack vännen.. Just nu känns det bara förjävligt.. Just nu känner ja mig inte alls stark :(