lördag 21 november 2009

Saturday night Fever!!

Eller?
Njae... kanske inte direkt.

Det var väldigt skönt att få sova ut, men som vanligt när jag har nåt på schemat kan jag liksom inte koppla av, så när jag väl slog upp ögonen så var det bara att kliva upp. *mutter*
Har inte gjort nåtlogiskt alls hittills, men ska ta mig å Jugge å jycken till garaget under dagen.
Får hoppas även att Ammi å Jonas dyker upp en snabbis! Det vore skoj :)

IGår var det en riktigt skön hemma kväll :) Kollade på Idol och sen även lite på "eftersnack" för första gången denna säsong! Det var iofs lite lamt, så efter ett tag slog vi på nya Wallander filmen - Läckan.
Den var riktigt bra, om jag nu inte hade blivit så jäkla trött efter 50 min, så hade vi sett klart den. :)
Men men... det blir kanske en fortsättning ikväll!

Nya Robinson börjar ikväll vid 20 tiden, ska ni se det?

Jahopp, nu börjar magen kurra lite, så kanske ska göra en "lyxfrukost" å göra rostade mackor :)

Ha en underbar lördag! :)

Inga kommentarer: