måndag 3 augusti 2009

Working day

Okey... erkänn att det e nice att ha semester!? Jag hade mer än gärna haft några veckor till, men nu börjar jag redigt längta till Thailands resan. Den har känt så avlägsen, men nu när hösten snart e härså känner jag att det börjar närma sig! :)

Var riktigt segt på jobbet idag. Jag är trögstartad. Vi hade sjukt mycket samtal, men jag tog nog inte många av dom. Mail tog jag desto fler av istället.... Nog om det :P

Igår var en dag med blandade känslor. Men det resulterade i att jag inte fick åka till min mamma, som fyllde år. Utan jag spenderade kvällen på Görla.
Vi ansvarade för stegen, tidtagning etc as usual. Jag, Ammi å Jugge rockar :)

Kom hem runt 22.30... men i säng runt 23.30.. Inte lite sliten då...

Nu e jag hemma. Lagar mat å ser på tv. ev. ska jag tvätta lite, men mer än så tänker jag icke göra :D

Nu ska jag se vidare på 3:an, å om en timme e dt Kirby tajm :D
Haha!!

Puss & Kram!

Inga kommentarer: