måndag 10 augusti 2009

Monday, Montag, Måndag!

Härliga helg, varför försvinner du så fort?
Poff! Så var allt väck. Vad hände egentligen? Jo, det ska jag berätta för dig ;)

I fredags var det snabba bullar! Slutade vid 18 (fick jobba sista timmen helt ensam), åkte hem med golfen, genom köer pga trafikolycker å väntan på broöppning. Mot Åsa å Jennifer som så snällt tagit hand om Loppan hela dagen samt Ester från 15 tiden...
Stoppade in jyckarna i bilen å for hemåt.
Böt om och åt lite grann innan Juggen kom hem. Då åkte jag till Shell å tankade bilen och inväntade Niklas.
- Vi skulle ju på FNM i Jakan!
När jag är på väg ut från shell. Vet ni vem jag stöter på? Jo, Putte! Mitt ex sen glada 90 talet! Haha!!
Han såg lika förvånad ut som jag säkert såg ut! Vi dösnackade lite om väder å vind å sen försvann jag ut när Micke gled förbi med sin R1!
Då snackade jag några ord med honom när Niklas lite sent glider in med brorsans S3. Han hade med sig Timmy å en tjej som hette Sara.
Sen hade vi lite tempo upp mot träffen och Micke lovade att han skulle komma förbi efter han varit iväg till Globen med en kompis.

När vi kom upp till träffen var Daniel redan där, så vi parkerade å så snackade vi en massa skit :D Du e rolig du Daniel! ;) *slap* Haha!!
Ammi kom även hon hit med yarisen, men feg som hon e vågade hon inte köra hela vägen upp utan ställde sig längst ner :(
Sen skulle det bli race, så vi åkte mot Väsby där vi stannade på OKQ8 och intog lite dricka å snackade lite skit.
Och här avvek Ammi, vilket hon gjorde helt rätt i. Racet var rätt bajsigt så... du missade inget! :)

Lördagen... vaknade vid 8 eftersom Ester tassade omkring å ville kissa.
Ingen vila ingen ro! Upp åh hoppa, ut med hundarna, packa å äta frukost. Sen satte vi oss i bilen å for mot Bålsta.
Där lånade vi huset å poolen av mamsen.
Gissa hur skönt det var att ligga å sola å lata sig å bada! Helt underbart. Det var 2v. semester på några timmar kan jag säga!
Ammi dök upp efter hennes jobb å jag tror hon diggade poolen oxå ;)

Vid 19 var det dags att träffa Nattracet å snacka om finalen samt kvällens deltävling!
Vi satt på Valentinos den kvällen innan vi begav oss till rakan. Vi hade räknat med en hel del folk å ja... Det var en träff som skulle vara där, poliser som åkte omkring, bilar som börna å sladdade etc.
Men våra förare kom strax efter 23 å vid 23,30 sparkade vi igång det hela.
En kvart senare var vi klara med stegen å Niklas hade vunnit med en lånad Evo 9! :D
Kvällens stege var extremt jämn och många fina repor. Det skakade om lite i poänglistan, vilket behövdes lite!
Men nu har vi två vassa finaler på söndag :D

Kom hem runt 2 tiden å la mig direkt...
Vaknade vid 10 tiden å gick ut med hundarna, sen tog vi det lite lugnt, umgicks med grannarna, hade ett tråkigt möte å sen vid 15 tiden åkte vi upp till Norrtan å mötte Ammi å åt lite innan vi skulle vara på Görla!
Jisses va skoj det var igår! Vilka bilar! Vilken sommarkväll! :D
Sån skön stämning! Hoppas verkligen att vi får nåt liknande på söndag, för du kommer väl? ;)

Kom hem vid midnatt å somnade som en fura, vaknade av väckarklockan vid 05,15 imorse... *gäsp*
Blir till att lägga sig tidigt ikväll! *yeah right*

Idag firar jag å Juggen 6 år tillsammans... Vad tiden går hörrni!
6 år.. och vilka saker vi har gått igenom. Helt otroligt!
Men jag älskar dig hjärtat! Bara så du vet *kramar massor*
Hoppas vi får lite tid ikväll till varandra!

Ha d bra mina vänner, ta hand om er därute :)

Inga kommentarer: