måndag 24 augusti 2009

Sena nätter...

... gör mig bakfull :P

Är verkligen inte 16! Då var det minsann inga problem alls att vrida å vända på dygnet... Det verkar nämligen vara en sån liten hake när man fyllt 30. Livet är inte så lätt längre ;)

Hade en väldigt trevlig helg! Vissa saker gör ju att man ler lite extra om vi säger så ;) Hehe...
Blev inte så mycket film och lite bilar som vi hade planerat jag å Ammi, men jag tyckte vi hade trevligt - as always :D Eller hur gumman?

Måndag idag, vilket innebär Lipstick Jungle. Så sjuuuukt bra serie. Kommer bli jätte ledsen efter denna säsong, för då e dt slut. De har inte gjort nå fler säsonger "over there" *gråter*
Fan... ska skriva ett bra å klaga tror jag :D Håller ni inte med?

Å på onsdag, på onsdag... då ÄNTLIGEN!! Ska jag få lite kortare naglar. De har rusat iväg nå frenetiskt å åt helvete för långa å jobbiga nu :P Så nu börjar de gå sönder oxå... inte bra! Längar verkligen tills de e korta igen!! Jupp *nickar*

Imorrn ska vi reka inför kul-turen + att jag ska sälja bil å köpa bil efter jobbet. Det blir ju spännande :P
På onsdag naglarna, på torsdag blir det lugnt hoppas jag. Åker nog över till Åsa en sväng då.
Fredag är det FNM, får se om man åker eller inte. Eller om det blir middag med Åhling familjen?
Lördag - kul-tur å utgång på kvällen! Just det Jugge,det har jag inte sagt än :) Men jag å Ammi ska gå ut i Södertälje då :D Hehe... det är väl lugnt? Ok?! Tack! *puss*

*flinar*

Visst e jag en rar flickvän? :)

På söndag... det ska bli min slappar dag. Ska inte göra någe. Lovar! :P

Just ja! Där emellan ska vi hinna till Ikea å handla, lampa, hallmöbel, ko matta till vardagsrumnet å lite smågrejjer! Hehe.. hur ska det hinnas med? Jaja, vi tar det sen. Först sova, vakna, jobba å göra bilaffärer!
Imorgon blir den röda faran vår ;)
hehe...

Krääm krääm!!

1 kommentar:

Ammi sa...

Haha ja vissa saker får en att le fortfarande =P Och jag vet exakt vad *skrattar* Vi hade det super, som alltid =) Längtar till helgen som kommer oxå. Faaan va kul vi ska ha!! Vi hörs ikväll! Kram