torsdag 27 augusti 2009

Again and again..

Every day this week has been the same!
Förstår inte vad jag gör för fel?


Har kommit hem denna tid varje dag denna vecka, å sen upp vid 05. Förstår ni att jag e trött?? :P
Ikväll har vi rekat inför kul-turen igen! Blir skitbra det där :)
Nu ska jag göra mat å sen duscha, sen får jag sova!! Wohoo!!! ZzzzzZZZZzzzzzz

Imorgon är det ännu en dag med "fullt upp".
Jobba till 16, ner till södertälje å hämta Juggen, upp till Kungens å in på Ikea. Handla möbler å matta.
Hem igen, ner till Gracelyn å fixa naglarna vid 19, Jugge ska tvätta bil *kors i taket*
Sen när jag är klar runt 21-22 tiden.. DÅÅÅÅÅååå får jag åka hem! :P
Kan säga att det blir då lite tv, sen sömn! För på lördag är det fullt ös igen.
Herregud. Vill du byta liv med mig?

Vet iofs att hösten snart är här å man kommer vara inne mer. Måste.
Ska ju trappa upp med träningen ordentligt nu. Måste komma iform å gå ner fortare innan Thailand :)
Ni vet.. Beach 2010 ;) Hahahaha!!


Nä fan.. Här har jag inte tid att sitta. Duscha å mat vare!

Tjing ping!

Inga kommentarer: