lördag 1 augusti 2009

The time

Shit va tiden ramlar iväg.
Var inte längesen det var Valborg och jag å Jugge åkte ner till Växjö och köpte tillbaka våran gamla kärlek :)
Nu är det 1a Augusti och sommaren är snart slut.
Men egentligen så gör det inget, för oj va roligt jag har haft det denna sommar. Och vad mycket som har förändrats :D

Igår var jag och Ammi på FNM i Jakobsberg. Vi fick med oss John å Gabi, Mattias, Anders, Lillen, Janne å volvo Anders också.
Träffen var trevlig, mycket bilar å folk å det hela avslutades med race i Rosersberg som blev förvånandsvärt bra =)
Men du vad man saknar att få köra själv!! Helt galet!
Längtar som fan tills golfen är ihop å man kan ut å gasa på allt. För det ska jag verkligen göra!

Kom hem vid 02,30 tiden, hade sällskap av Niklas å Leffe när vi saktade tuffade hemåt.
Jugge hade redan somnat när jag la huvvet på kudden.

Imorse vaknade jag vid 12,00! Underbart att få sova ut ordentligt...
Följde med Peter till Coop å medans han å Jugge gick in där så traskade jag bort till Kappahl å handlade 2 tröjor å ett par byxor!
Å nu handlar jag inte enbart på tjockis avdelningen längre ; ) Det ni! Sicken skön känsla. Men lite vilsen. Vet ju inte vad jag har för strl längre. Haha! Stora problem va? ;)

Nu ska vi upp till stan å träffa Richie å Lisa <3
Sen hem å duscha å vidare till Väsby för att festa lite med gänget där uppe. Kommer bli supernice!!

Hasta la vista baby!

Inga kommentarer: