fredag 7 augusti 2009

Vem vet inte du? Vem vet inte jag?

Nä, jag vet inte?
Vet du?
Trodde inte det heller. Muppjulle! :D

Hahaha, sorry. Jag ska inte vara konstig. Eller ska försöka iallafall...
Äntligen fredag. Så skönt. Ikväll kommer Ester oxå. Syrran ska ner till Gbg å se Madonna den lyllosen! :)
Ska även iväg på FNM, eller jag hoppas det iallafall. Får se vad Juggen säger :D
Måste hinna tvätta bilen när jag kommer hem oxå. Vilken stress! Jobbar ju till 18 idag, sen till Åsa å hämta jyckarna, hem, iväg å tvätta bil, sen hem å duscha å sen vara i Jakobsberg till 21! Galet!
Imorgon tänkte jag ta det lugnt. Mamma skulle bort :( Hade tänkt att åka dit odh sola å bada å gratta mamsen, men de skulle iväg med moppen såklart :P
Kanske ska fråga om de inte kan låna ut huset ändå till oss ;) Det vore så nice ju! Kan hundarna springa fria, å vi får bada å sola! Ja fan, det ska jag fråga! :D

På kvällen är det möte med Nattracet på Valentinos i Väsby, snacka om finalen osv. Efter det är det race!
På söndagen har vi möte med grannarna vid 12 å sen är det Görla som gäller från 15 ca...
Sen komma hem, helt slut, vid 23 kanske? För att gå upp vid 05 .. BLÄ!!!

Nä fan, inte tänka på det nu, nu e dt ju för fasiken fredag :D

Up ´n away my friends! :D

1 kommentar:

Ammi sa...

Muppjulla på dig själv ;) Nu är det fredag och inget annat. Ta varje dag som den kommer, tänk inte tillbaka å inte framåt ;) Tack för trevlig lunch! C ya! Pöss!