tisdag 11 augusti 2009

The Final Break

Jag vet inte... men igår... Mina tårar bara rann nerför mina kinder och resten av kvällen blev som den blev.

Jag å Jugge firade ju 6 år tillsammans igår, vilket var väldigt mysigt. Vi åt middag och Jugge var jättegullig heeeela kvällen :)

Vi satt i soffan och prata om ditten å datten å så kollade vi på Prison Break - The Final Break.
det är en liten kortfilm som handlar om vad som hände efter de blivit "fria".
Så jävla sorgligt, så mycket känsla å kärlek. Vilka val! Vilken karl! Vilket liv!! *blir ledsen igen*
Jag förstår inte hur det kan beröra mig så mycket, men det gör det...
När jag la mig i sängen igår så kände jag mig tom...
Jugge åkte iväg och jobba vid 22, så jag var helt själv.

Tur att det är en ny dag idag, men nya möjligheter!

Idag kommer Ammi hem till mig efter jobbet. Sen ska vi upp till stan ikväll! Ska berätta mer om det imorgon ;)

På söndag är det Nattracet Final!! :D Vet ni hur jäkla roligt det kommer bli? Bara hålla tummarna nu att det blir fint väder, eller iallafall inte regn!
Nu ska jag surfa vidare på min lunch!

Vidare!

1 kommentar:

Ammi sa...

Nu är jag här, var är du? ;o) *hihi*