torsdag 13 augusti 2009

The way you are...

Hey there!

Hur mås det i stugorna? Är ni lika road som jag att semestern är över och hösten är redan på ingång?
Kalla fakta, men så är det...

Sitter på jobbet nu å tangenterna klapprar i takt med tonerna av Dannys "Tokyo" på 107,5 :)
Solen lyser ute och idag är det just nu 27,4 grader varmt ute! Igår var det spöregn och ca 12 grader. Lite skillnad?

Mycket saker att göra, det som är speciellt på tapeten just nu är finalen av Nattracet Cup som ska gå av stapeln på söndag! Det är mycket som ska klaffa och mycket som ska göras innan det är dags, men jäklar va roligt det ska bli. Å våra underbara förare som är supertaggade :D Haha!!

Idag är det ju torsdag och Jugge jobbar natt sista dagen för denna vecka, så jag är själv från 22 igen.. Lär väl inte göra nåt speciellt idag. Jag måste ju tvätta :P Men kanske åker över till Åsa istället! Hehe...
Jag? Lat? Nääää :P
Men vi får se, beror lite på vad Juggen har planerat in också....

Nu ska jag jobba vidare, tror minsann Fredde kommer tillbaka från sin lunch om en halvtimme med lite fikabröd :D Mumma!

Ta hand om er :)
Kram!

Inga kommentarer: