onsdag 16 december 2009

Ullared, Vänner & Annat

Hej hopp gummi snopp!

Jag vet att jag inte har varit så bra på att blogga på senare tid, å det har varit så med flit, just för att jag inte vill fylla min blogg med massa ordbajsande och andra saker som kanske inte är så roliga att läsa om.
Eller om jag ska vara helt ärlig så är dt för att jag inte vill kunna gå tillbaka å läsa hur fucked up jag mår just nu. Så är det.

Under den här tiden har jag givetvis haft ett liv som flyter på med sin gilla gång.
Jag har varit ute med underbara, roliga Danjul å fotat våra golfar. Ja du läste rätt, han har köpt golf igen! :) En röd, fin V6 4motion. Så innan vintern var här på riktigt så skuttade vi runt i Södertälje å knäppte lite kort. Hoppas på att få se dom en vacker dag dock ;) (känn ingen pik Mr. Söderlund ;))

Sen har vi även varit iväg på inflyttningsfest/födelsedags fest hos Richie å Lisa. Det var väldigt trevligt med bara roliga människor! Me like!! Tyvärr fick jag höra att Richies underbara mormor hade gått bort samma morgon… Jag hoppas han tar sig igenom den här sorgen.
Mina tankar är hos er familjen Åkerlund!!

Sen har Team Amji även varit på Ullared. Haha! Japp ;)Vi ville fly vardagen, så vi tog Ammis Yaris, fyllde plånboken å drog ner dit för en dag.
Det var heeelt galet där!! En massa, massa folk, som gick upp tidigt i ottan för att shoppa.
Vi hittade massor som vi köpte och i våran lunchpaus insåg vi hur mycket å gick inte tillbaka in igen, som vi hade tänkt ;) hahaha!!!
Tog faktiskt en hel del kort därifrån som jag ska lägga upp om nån dag när jag kommer åt kameran!
Vi hade galet roligt, fick skratta massor! Tack underbara Ammi för den resan. Den behövdes mitt i allt skit :) <3

Jag orkar inte rabbla upp sen alltomkring som har hänt. Men ni vet ju hur mitt liv brukar se ut i misär…
Å det är inget annorlunda nu heller.

Galenskaperna fortsätter och om mindre än en vecka är det julafton. Har ni varit snälla i år? Kommer ni få några julklappar? :)

Jag har nog varken varit snäll eller omtänksam, så jag ska nog inte förvänta mig alltför mycket ;)Nä, skojja bara! Fick ju höra på jobbet idag av en kund att ”oh, va snäll du är, faktiskt! Riktigt snäll å trevlig”
Dom orden värmde kan jag säga :) Försöker ju alltid vara glad å trevlig mot mina kunder. Vill ju behandla dom på de sätt jag själv skulle vilja bli behandlad på….

Vi hörs å ses!!

Tschüss!!

Inga kommentarer: