tisdag 8 december 2009

tisdags tankar

Hej hopp!



Ännu en dag till ända, men vad hjälper det? Igår var vi kort om folk på jobbet, så då var jag där mellan 7-18 och täckte upp hela dagen. Lyckat värre! Men dagen flöt på och man fick snart åka hem. Å idag fick jag ta ett 9-18 pass istället för 7-16, men det klagar jag inte på. Lite sovmorgon samt få göra mail är aldrig fel!



Har väl fortfarande inte sådär jäkla mycket skrivlust, men det verkar trots allt vara som så att de som läser här verkar vilja veta hur jag mår. Det glädjer mig faktiskt! Men vet inte om jag är redo att "spy" ut allt...

Jag behöver lite tid "för mig själv" att grunna... tänka, bearbeta. Men jag kommer till insikt! Det borde jag göra.

Vilken dag som helst nu. Vilken dag som helst :P



Har en liten text snutt jag tycker är väldigt bra. Den är tagen från en låt som heter "I´m alive".

Get away!
All these shadows in my mind.
Try to hide, try to fight.
For too much my eyes go blind.
All these hopes, all these tears.
All those never-ending fears.
Still I'm here, still I fight.
Still I feel, I'm alive!
See me stumble, see me fall,
been so close to lose it all.
All these times that I cried,
where's the angel by my side.
Countless thoughts fill my head,
would they vanish feel so sad.
Still there's light, still I fight, still I feel,
I'm alive!

1 kommentar:

Ammi sa...

Hmm den textsnutten känner jag inte alls igen :oP Kram pårej vännen! <3