fredag 18 december 2009

18/12 Kl.12,11

Vilket vackert väder det är ute idag?! Sååå underbart :) Strålande solsken, massa snö och några minusgrader. Så ett vinter väder ska vara helt enkelt :)

Idag ringer det väldigt mycket här på jobbet faktiskt. Ovanligt mycket för att vara fredag om inte annat… Men det gör inget, har inte jobbat ihjäl mig den här veckan om vi säger så *skäms*

Ikväll vet jag inte vad som händer, har lite olika bud. Antingen sitta hemma själv och kolla på tv och bara ta det lugnt (skulle iofs behövas), ut å sladda på någon lämplig parkering, åka och hälsa på Ammi, eller träffa Danjul eller nåt sånt?

Oh!! Nu ringde mamsen också <3
Hon berättade att hon har fixat en julskinka till mig, griljerad och klar! Underbar mamma jag har va? ;) Så på söndag, efter julshopping med Ammi så åker jag över till Bålsta å hälsar på henne och hämtar skinkan.
Gud så gott :) Nu var det ju ett år sen man fick en skinkbit! – Längtar till den obligatoriska skinkmackan på julaftons morgon :)

Ja, det jag skulle berätta… om vad som är planerat för helgen.
Fredagen tog jag… ja! Lördag!!
Då ska jag, Jugge, Richie å Lisa till Kolmården på julbord samt delfinshow!
Det ska bli superkul! Dels för att se delfinerna, komma iväg en sväng. Men dels för att få lite egen tid med Richie å Lisa. Sitta å äta lite god mat och prata ikapp lite! Super kul!
Sen på natten ska jag hämta pappa å Britt som då har varit på Dansbandskampen och dansat hela kvällen lång :)

Nä, nu måste jag jobba vidare, detta blev alldeles för långt!

Puss!

Inga kommentarer: