onsdag 16 december 2009

Partyyy!!

JULFEST!!

I lördags var det julfest med jobbet, alla återförsäljare under ett å samma tak. Tror vi var ca 500 personer på Hotell Clarion i Stockholm.

Det hela började hemma, fixandes å donandes å sminkandes.
Laddade med cider och sprit å en pet flaska vodka fick följa med i Dessies väska! :)

Danjul & Pernilla kördes oss två till stan!
- Tack för det!!
När vi kom fram var det massor av folk där å vi stötte på ännu fler som vi kände igen å som vi inte kände igen.
Dessie presenterade mig för en hel del folk där. Det var lite roligt för folk sa:
”Skoog? - Ahaa!!! SKOOOOOG!! E det du?? :D Roligt!! ”
Å så flinade dom :) WTF?
En del visste t,om att jag hade en S4 å frågade om jag hade den kvar osv. Rätt så skoj! Efter mat och galenskap med Dessie, Bitte å Per å vodkan så minglade jag iväg med Zacke till baren vid lobbyn, där vi sprang på Erik + kompis. Vi satte oss där å snackade lite skit, sen slöt Niklas från skoda upp och vi ordbajsade ännu mer :)

Riktigt trevligt! En liten egoboost måste jag säga var när Niklas helt plötsligt utbrister.
”En sak måste jag säga er grabbar. Jinnie har en grrrryyyym kompetens!
Hon har jobbat med allt möjligt, ja du har fan varit överallt. Du kan enormt mycket!Jag har ju hört ett rykte om dig på Östermalm… När du hjälpte en kund å gick ut å böt en dump, trots att du inte jobbade på VAG. Det var nåt tjafs vid disken och du blev sne å gick ut å böt den där dumpen. Kunden blev nöjd, men rätt tyst. Skit kul!”
Å så lös han upp som en sol…

Haha! Ja… det var rätt skoj kan jag säga :) Men i alla fall.. Vid 01 tiden var festen slut å en 40 min senare dök Juggen upp å körde hem mig.
På vägen från hotellet så såg jag denna reklam skylt å blev lite glad. Keso, en gammal vän, hade en stor BP flagga på sin vägg hemma för många år sen. Å jag har alltid gillat den. Inte visste jag att dom fanns kvar??

När vi väl kom hem så satt vi uppe till 03,30 å såg på Idol finalen! Grymt att Erik vann!!! ”Higher” är en riktig dänga :) Den går varm i bilen nu!
Den 21 december släpper han sin första platta, å den måste man ju bara köpa. Hans röst är ju så grym å sen vill jag åt hans version av ”Is it true”. Den rockar!!

Nähepp!! Time flies!
Nu har ni fått tillräcklig för idag ;)

Inga kommentarer: