onsdag 20 januari 2010

Onsdag Kl.16,43

Sådärja!
Lill lördag snart avklarad och siktet mot helgen är redo!

Vi har mycket i görningen som sagt och igår kunde jag pricka av hus och hundvakt! :)Så nice! Ikväll åker jag med Ann hem, som i resten av veckan. Är väl hemma runt 19 och då ska jag å Jugge laga ihop nåt snabbt å smidigt innan vi ska vara nere i hamnen hos Wernwall till 20,00.
Där ska vi kika på en garageplats och se hur det ser ut där! Vi har ju en plats i Flemingsberg nu, men vi trivs inte riktigt där + att Södertälje platsen är närmare, man kan tvätta bilen där, inte lika mycket folk i garaget, tillgång till lyft osv är några av de sakerna som gör att vi funderar på en dyrare månadskostnad.
Men vi får se som sagt.
Har i alla fall hittat en kille som då vill ta över vårt nuvarande garage och betala det vi vill ha, så det känns bra! Men ikväll får vi se vad som händer. En sak i taget.

Imorgon är det äntligen torsdag och då har jag faktiskt inget planerat. Vore skönt med en kväll där det inte händer nåt, men vi är inte där än, så jag ska inte jubla ;)

Nu är hunden hos frisören, hon ska bli korthårig :)Ska visa ett kort på hur resultatet blev sen!

Mindre än en timme kvar på jobbet, så nu är det bara att köra ner huvvet och ta de sista samtalen som ligger å väntar!

Take care!!

13 dagar kvar! :D

Inga kommentarer: