fredag 22 januari 2010

22/1 Kl.12,47 PIIIP

Hei´pa!!

Vet ni vad… 11 dagar kvar. Sen åker vi!! *retas*

Igår var den första kvällen på länge som jag inte hade något alls inplanerat. Vet ni hur skönt det var??
Jätteskönt!!
Kom hem och gjorde i ordning mat direkt, sen satte vi oss å prata lite, sen kollade vi på ett avsnitt av Fringe innan Made in Sweden började.
Jag tycker att dom borde göra dom programmen i massa fler avsnitt. Det är ju så mycket mer man skulle kunna se! Inte bara dessa futtiga 4 avsnitt som de sänder nu.

Och på tal om musik:
Dagens låt!!





Imorgon ska ni få en annan bra låt med klassiskt inslag!

Vi hade ett möte idag på jobbet som innebär en hel del förändringar. Många tycker inte att det kommer bli bra, men det återstår att se kan jag nog tycka. Vi ger det en chans! Allt är värd en chans, är det inte så? :)

Sista dagarna här nu innan vi åker är rätt så fullspäckade, men vore skoj om man kunde flika in å hinna träffa er innan vi far! jag är hemma lördag + söndag utan bil, så då är det bara att dyka förbi tycker jag ;)

Puss å kram!

Inga kommentarer: